NEXTLEVEL ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ  Αθήνα | Θεσσαλονίκη | Χαλκίδα | Κύπρος ✆ 211 0139949

NEXTLEVEL ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ  Αθήνα | Θεσσαλονίκη | Χαλκίδα | Κύπρος ✆ 211 0139949

▼ ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ''SITE'' Βρίσκεστε στην παλιά μας ιστοσελίδα

Γενικά για τους ηλεκτρομηχανικούς ανελκυστήρες

 

 

 
Ο μηχανικός ανελκυστήρας είναι ο παλαιότερος τύπος ανελκυστήρα που τέθηκε στην υπηρεσία του σύγχρονου ανθρώπου, καθώς μετράει πάνω από έναν αιώνα ζωής. Παρόλη όμως την προχωρημένη ηλικία του, δεν σκέφτεται να συνταξιοδοτηθεί αλλά συνεχώς εξελίσσεται! 
 
Μηχανικά...
 
Ο τρόπος που λειτουργεί ο μηχανικός ανελκυστήρας είναι ο εξής: Σε μια τροχαλία προσαρμοσμένη σε έναν ηλεκτροκινητήρα, περνά ένα συρματόσχοινο που απ’ τη μια μεριά «κρέμεται» ο θάλαμος και απ’ την άλλη τα αντίβαρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας παρέχει την απαιτούμενη δύναμη, ώστε ο θάλαμος και τα αντίβαρα να κινούνται σύμφωνα με τις επιθυμίες μας. Το σύστημα θαλάμου-αντίβαρου τσουλάει πάνω σε ράγες, οι οποίες παίζουν και το ρόλο το φρένου σε περίπτωση που σπάσει το συρματόσχοινο, πράγμα εξαιρετικά απίθανο, καθώς το ασανσέρ είναι μια ασφαλέστατη μηχανή μεταφοράς.
 
Υπάρχουν δύο ειδών μηχανικά ασανσέρ. Το παλιότερο είναι αυτό που κινείται με μια σταθερή ταχύτητα σε όλη τη διαδρομή του, πράγμα που το καθιστά αργό, αλλά και «απότομο» στο σταμάτημά του. Η εξέλιξη βέβαια έφερε τον δεύτερο τύπο, αυτόν των δύο ταχυτήτων ο οποίος ξεκινάει με μεγάλη ταχύτητα και λίγο πριν σταματήσει η ταχύτητα αρχίζει να μειώνεται. Ο νέος αυτός τύπος λύνει σε μεγάλο βαθμό τα προβλήματα που υπήρχαν, καθώς πλέον το ασανσέρ, γίνεται πιο γρήγορο λόγω της μεταβαλλόμενης ταχύτητάς του, αλλά και το «άγαρμπο» σταμάτημά του γίνεται πλέον πιο ομαλό.
 
Και η εξελιξη συνεχίζεται...
 
Το επόμενο βήμα είναι γεγονός και ονομάζεται inverter. Είναι στην ουσία ένας τρόπος να ελέγχουμε ηλεκτρονικά την ταχύτητα του ανελκυστήρα. Με το νέο αυτο σύστημα καταφέρνουμε να «εξυγχρονίσουμε» τον μηχανικό ανελκυστήρα. Τι καταφερνουμε λοιπον με το inverter; Το πρώτο και σημαντικό είναι η οικονομία. Ένα σύστημα inverter, θα μας κάνει οικονομία έως και 30%. Το νέο σύστημα είναι αυτό που θα είναι πλέον υπεύθυνο για το σταμάτημα του ασανσέρ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερη καταπόνηση των φρένων που σημαίνει οικονομία και οικολογία. Με τη χρήση inverter πετυχαίνουμε να έχουμε λιγότερες βλάβες για τα συρματόσχοινα, άρα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και οικονομία. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας το εν λόγω σύστημα, ελέγχουμε την επιτάχυνση και την επιβράδυνση του ασανσέρ. Συνεπώς τελειοποιούμε την κίνηση και ειδικά το ξεκίνημα και το σταμάτημα, δύο σημεία που μας προβλημάτιζαν έντονα κατα τη χρήση του μηχανικού ανελκυστήρα.
 
Τα «πάνω» και τα «κάτω»...
 
Στο μηχανικό ασανσέρ, το πρώτο σημείο υπεροχής του είναι ξεκάθαρα η ταχύτητα. Οι μηχανικοί ανελκυστήρες της «νέας γενιάς» είναι κυριολεκτικά άπιαστοι, γεγονός που τους καθιστά ιδιαίτρα ελκυστικούς στα κτήρια με πολύ κίνηση. Άλλο σημείο που υπερέχουν πολύ σε σχέση με τον μεγάλο τους αντίπαλο, είναι το ύψος που μπορούν να φτάσουν. Αυτό συμβαίνει εξαιτίας της κατασκευής τους: Όσο μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα έχουν τόσο ψηλότερα μπορούν να ανέβουν. Δεν υπάρχει λοιπόν περιορισμός και για το λόγο αυτό, τα χρησιμοποιόυμε στα ψηλά κτήρια. Τα νεότερα ασανσέρ που χρησιμοποιούν inverter, είναι πολύ πιο οικονομικά πλέον στην κατανάλωση ενέργειας, σε σχέση με τα παλαιότερου τύπου. Πολύ σημαντικό είναι επίσης, οτι χαρακτηρίζονται ως πιο φιλικά προς το περιβάλλον, μια και πέρα απο την κατανάλωση ενέργειας δέν έχουν άλλου είδους απόβλητα. Βέβαια έχει και τα αρνητικά του... Το μηχανικό ασανσέρ, θα λέγαμε οτι είναι αρκετά θορυβώδες σε σχέση με το υδραυλικό. Παράλληλα, παρ’ όλες τις βελτιώσεις, είναι πιο απότομο στο ξεκίνημα και το σταμάτημα του. Επιπλέον η συντήρησή του είναι πιο απαιτητική σε χρόνο και χρήμα, μια και το συρματόσχοινο καταπονείται αρκετά και ο έλεγχος θα πρέπει να είναι συχνός και αυστηρός. 
 
Αυτός είναι εν ολίγοις ο μηχανικός ανελκυστήρας, μια αξιόπιστη λύση εδώ και πολλά χρόνια, με τα «πάνω του και τα κάτω του».

 

 

 

 
ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 211 0139 949 - ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 697 0080 989
 
NEXTLEVEL ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ Copyright ©

Blog Stats

  • Total posts(618)
  • Total comments(45)

Forgot your password?